- akce již proběhla.
Možnosti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – JH
2.3.2017, 9:00 - 14:00
Navigace pro Akce
Cílem vzdělávacího programu je představit účastníkům různé možnosti hodnocení žáků se SVP v souvislosti se společným – inkluzivním vzděláváním a upozornit je na změny vzniklé v souvislosti s novelou školského zákona a prováděcí vyhlášky (§16). Seminář se věnuje formám a metodám hodnocení v souvislosti se školským zákonem, který zrovnoprávňuje klasifikaci a slovní hodnocení. Představuje hodnocení jako pozitivní nástroj motivace a jako jeden z faktorů ovlivňujících kvalitu vzdělávání. Upozorňuje na problematiku sebehodnocení a tvorby portfolia žáků jako jeden ze způsobů hodnocení.
Seminář probíhá interaktivní formou – diskuze, modelové situace, ukázka různých metod práce (skupinová práce, praktické činnosti, projekty) a vyvození způsobu hodnocení.
Seminář vede lektorka Mgr. Dana Forýtková – kouč, mentor, konzultantka, supervizorka, lektorka výcvikových seminářů pro pedagogy i veřejnost, odborný garant vzdělávacích programů, autorizovaná osoba pro 5 oborů kvalifikací NSK. Orientuje se především na realizaci školské reformy, vyučuje metody aktivního učení, OSV, soft skills (manažerské dovednosti, komunikační dovednosti, lektorské a konzultační dovednosti, týmovou spolupráci, zvládání a prevence stresu, etiku) a semináře zaměřené na prevenci patologických jevů včetně šikany, klimatu třídy a další. Od roku 2008 působí jako mentor, kouč a supervizor v projektech NÚV, NIDV, Vysočina Education, Itelligence, Společnost pro kvalitu školy. Je autorkou řady metodických materiálů (distanční texty, skripta, metodiky) pro FF UP Olomouc, NIDV, NUV, Asi_milovani, Amnesty International ČR a KVIC Nový Jičín.
Určeno – pedagogickým pracovníkům všech typů a stupňů škol a školských zařízení, vzdělávací program doporučujeme také pedagogickým sborům škol.
Délka programu – 8 vyučovacích hodin
Cena programu – 850.- Kč
Místo konání – Jindřichův Hradec – místo konání budova VŠE
Přihláška – Možnosti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami_2.3.2017