1. Akreditace Č.j.:MSMT-1472/2015-1
- Chalupářské čarování – Učíme děti manuální zručnosti a rukodělným dovednostem
- Venkovský učitel a zázračný svět včel a hmyzu
- Výtvarné techniky vhodné pro rozvoj hmatových vjemů
- Babičko vyprávěj / Význam předčítání a naslouchání pohádek pro výchovu dětí
- Pedagogická diagnostika dítěte předškolního věku
- Relaxace a uvolňovací cviky s prvky jógy vhodné pro dětí MŠ a žáky ZŠ
2. Akreditace Č.j.:MSMT-1472/2015-1-542
- Učíme se číst a psát genetickou metodou
- Jak se připravit na roli mentora – Úvod do problematiky školního mentorinku
- Mentor ve škole – Podpora mentora při uvádění začínajících učitelů do praxe
- Styly učení jako nástroj pro motivaci k učení
- Aplikace poznatků o zdravém životním stylu do výuky v MŠ a na st. ZŠ
- Využití zbytkových materiálů při polytechnické výchově v MŠ a na st. ZŠ
- Jak se dráteník, koudelník a košíkář stali kamarády / Polytechnická výchova
- Jak se Prášek, Žejdlík a Caletník stali mistři / Technické a řemeslné dovedností
- PAS a AAK – Dětí s narušenými komunikačními schopnostmi, strukturované učení
- Pedagogická diagnostika – možnosti usnadnění přechodu dětí z MŠ na ZŠ
- Čtenářské kluby – cesta k rozvoji čtenářské gramotnosti
- Komiks – alternativní informační zdroj a vliv na rozvoj čtenářské gramotnosti
- Jak připravit hravé a funkční čtenářské lekce a workshopy
- Ježek a sněhová vločka / EVVO podle ročních období – podzim a zima
- Sedmikráska a divoký mák / EVVO podle ročních období – jaro a léto
- Podporujeme přírodovědnou gramotnost žáků na 2. stupni ZŠ
- Metody a formy práce vedoucí ke čtenářské gramotnosti a efektivnímu učení
- Emoce a děti – jak naučit děti uvědomovat si a zvládat vlastní emoce
- Enkaustika a hedvábí – činnosti pro rozvoj zručnosti a představivosti
- Dětská kresba / Ergonomie psaní a rozvoj grafomotoriky v předškolním věku
- Školní zahrada a její využití v rámci polytechnické výchovy a EVVO
- Prosociální výchova – výchova dětí k ohleduplnosti, slušnosti a toleranci
3. Akreditace Č.j.:MSMT-944/2016-1-140
- ADHD – Poruchy pozornosti u dítěte v MŠ a ZŠ a možnosti zvládání poruchy
- Autismus – porucha autistického spektra (PAS) a komunikace prostřednictvím AAK
- Bezpečné riziko a jak pracovat s rizikem při pobytu v přírodě / EVVO
- Polytechnická výchova / Rozvíjíme pracovní dovedností dětí MŠ a st. ZŠ
- Polytechnická výchova / Práce s voskem – rozvoj zručnosti a představivosti
- Polytechnická výchova/Rozvoj technických znalostí a dovedností u dětí v MŠ a ZŠ
- Polytechnická výchova – Rozvoj technických dovednosti žáků na st. ZŠ a na
- Polytechnické vzdělávání /Práce s vlnou – zpracování vlny a výrobky z ovčí vlny
- Grafické programy Inkscape a Scribus /Tvorba školních časopisů, pozvánek, letáků
- Tvorba výukových videí na mobilních zařízeních ve školní praxi / telefon, tablet
- Integrace a práce se žáky se speciál. vzdělávacími potřebami v MŠ a na 1. st. ZŠ
- Spolupráce pedagoga s rodiči – zapojení rodičů do výchovně vzdělávacího procesu
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga
- Efektivní hodnocení žáků a specifičnost hodnocení žáků se SPU, SPCH
- Dítě s vývojovou dysfázií v MŠ a na st. ZŠ
- Dítě se zdravotním postižením v běžné mateřské škole
- Hudba a EVVO – Hudební výchova jako metoda učení v oblasti ekologické výchovy
- Pohádky a EVVO – Využití pohádek při motivaci dětí v EVVO v MŠ a na st. ZŠ
- Možnosti propojení polytechnického vzdělávání a EVVO v MŠ a na st. ZŠ
- Jak Hurvínek a jeho společníci učí děti chránit přírodu – EVVO v MŠ a st. ZŠ
- S písničkou do přírody – hudebně environmentální dílna
- Práce s dětmi a žáky cizinci v předškolních zařízeních a na 1. stupni ZŠ
- Práce s žáky cizinci na ZŠ a SŠ
- Pedagogická diagnostika žáka na základní škole
- Pedagogicko-psychologická diagnostika v praxi
- Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ
- Porada – efektivní komunikační nástroj úspěšného ředitele
- Stres – prevence a efektivní zvládání stresových situací ve školním prostředí
- Jak připravit žáky ke vstupu na trh práce a vést je k aktivitě a podnikavosti
- Agrese a agresivita u dětí předškolního věku
- Jak zvládat agresi dětí ve školním prostředí
- Novodobý fenomén – agrese na základní škole
- Kyberšikana (cyberbullying), zraňování, které není vidět na těle
- Sociálně patologické jevy ve školní třídě
4. Akreditace Č.j.:MSMT-10623/2016-2-353
- Komunikace s žákem s nežádoucími projevy chování
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga
- Rozvíjení klíčových kompetencí žáků ZŠ dle jejich specifických potřeb
- Novela školského zákona a prováděcí vyhlášky – Informační seminář
- Plán pedagogické podpory v rámci stupně podpůrného opatření
- Tvorba IVP – Individuální vzdělávací plán podle novely školského zákona
- RVP ZV 2016 – úpravy ŠVP
- Možnosti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- SPUCH – Specifické poruchy učení a chování a jejích náprava
- Včelka – Podpora matematické gramotnosti a počátečního čtení a psaní u žáků na st. ZŠ
- Školská legislativa týkající se společného vzdělávání v předškolním zařízení v aktualizovaném znění
- Školská legislativa v aktuálním znění týkající se společného vzdělávání pro ZŠ
- Školská legislativa v aktuálním znění týkající se společného vzdělávání na SŠ
- Podpůrná opatření v předškolním vzdělávání
- Podpůrná opatření u žáků základní školy
- Podpůrná opatření u žáků, studentů středních škol
- Individuální vzdělávací plán na ZŠ jako jeden z druhů podpůrných opatření
- Individuální vzdělávací plán pro žáka na SŠ jako jeden z druhů podpůrných opatření
- Vzdělávání žáků podle § 16 odstavec 9 Školského zákona
- Vzdělávání žáků z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými kulturními podmínkami
- Vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných
- Plán pedagogické podpory v rámci 1. stupně podpůrného opatření v předškolním vzdělávání
- Plán pedagogické podpory s žákem na ZŠ v rámci 1. stupně podpůrného opatření
- Plán pedagogické podpory s žákem SŠ v rámci 1. stupně podpůrného opatření
- ADHD – Poruchy pozornosti u dítěte v MŠ a ZŠ a možnosti zvládání poruchy
- Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku
5. Akreditace Č.j.:MSMT-16431/2016-1-553
- Jak vzbudit zájem o matematiku u svých žáků / Rozvoj matematické gramotnosti
- Jak zaujmout žáky v hodinách matematiky / Rozvoj matematické gramotnosti
- Fyziologický vývoj řeči a možnosti podpory rozvoje řeči dětí v předškolním a mladším školním věku
- Úvod do kariérového poradenství pro učitele SŠ
- Úvod do kariérového poradenství pro učitele ZŠ
6. Akreditace Č.j.:MSMT-25189/2016-2-766
- Pohádka nás naučí …
- S pohádkou to dokážu…
- Angličtina: Mám ve třídě dyslektika(y) !
- Angličtina: Strategie pro práci s dyslektiky
- Primární logopedická prevence v MŠ a na 1. st. ZŠ (64 výukových hodin)
- Inkluze a postupy zavádění podpůrných opatření 1. – 5. stupně v ZŠ (16 výukových hodin)
- Jak poznat co potřebuje dítě s nerovnoměrným vývojem – pedagogická diagnostika u dětí předškolního a mladším školním věku
- SPUCH u dítěte v předškolním a mladším školním věku a možnosti zvládání poruchy
- Individuální vzdělávací plán a možnosti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (16 výukových hodin)
- Pedagogická diagnostika žáka na ZŠ a tvorba PLPP v rámci 1. stupně podpůrného opatření (16 výukových hodin)
- Akreditace Č.j.:MSMT-32999/2016-1.966
- Školská legislativa týkající se společného vzdělávání a podpůrná opatření v MŠ a na st. ZŠ (16 výukových hodin)
- Pedagogická diagnostika a rozvoj grafomotoriky u dětí v MŠ a na st. ZŠ (16 výukových hodin)
- Role ŠPZ v procesu vzdělávání žáka s 1. – 5. stupněm podpůrným opatřením (16 výukových hodin)
- Pedagogická podpora čtenářské pregramotnosti (16 výukových hodin)
- Pedagogická podpora čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ (16 výukových hodin)
- Možnosti pedagogické intervence v práci učitelky MŠ (16 výukových hodin)
- Pedagogická podpora matematické pregramotnosti (16 výukových hodin)
- Podporujeme matematickou gramotnost – Finanční matematika pro 1. stupeň ZŠ (16 výukových hodin)
- Podporujeme matematickou gramotnost – Finanční matematika pro 2. stupeň ZŠ (16 výukových hodin)
- Psychomotorické a pohybové didaktické hry v zájmovém vzdělávání (8 výukových hodin)
- Projekty v zájmovém vzdělávání (8 výukových hodin)
- Koncepční práce pedagogických pracovníků v zájmovém vzdělávání (8 výukových hodin)
- S písničkou do světa – multikulturní vzdělávání s využitím prostředků a metod hudební výchovy (8 výukových hodin)
- Akademie pro batolata – Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ (24 výukových hodin)
- Akreditace Č.j.:MSMT-300/2017-1
- Tvořivé myšlení v matematice na 1. stupni ZŠ (8 výukových hodin)
- Podpora tvořivého myšlení v matematice na 2. stupni ZŠ (8 výukových hodin)
- Ergonomie kreslení a počátečního psaní – rozvoj grafomotoriky v předškolním věku (16 výukových hodin)
- Žák s PAS a narušenými komunikačními schopnostmi v ZŠ (16 výukových hodin)
- Možnosti pedagogické intervence a podpory u hyperaktivních žáků s poruchami pozornosti (16 výukových hodin)
- Žák s poruchou autistického spektra nebo vybraným psychickým onemocněním v běžné škole (8 výukových hodin)
- Společné vzdělávání jako týmová spolupráce školy / I. vedení školy (6 výukových hodin)
- Společné vzdělávání jako týmová spolupráce školy / II. poradenští pracovníci školy a pedagogický sbor (8 výukových hodin)
- Ranní cvičení v mateřské škole (8 výukových hodin)
- Metody a formy práce vedoucí ke čtenářské gramotnosti a efektivnímu učení (16 výukových hodin)
- Podpůrná opatření v praxi – Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a systém jejich kompenzace (16 výukových hodin)
- Podpůrná opatření v praxi – Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a systém jejich kompenzace (32 výukových hodin)
- Bezpečné klima ve škole, bezpečné klima ve třídě (8 výukových hodin)
- Hodnocení v úloze zpětné vazby pro žáka SVP (16 výukových hodin)
- Vzdělávání žáků cizinců v praxi škol – pro pedagogy MŠ a ZŠ (8 výukových hodin)
- Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím využívání efektivních vyučovacích metod (16 výukových hodin)
- Rozvoj matematické gramotnosti prostřednictvím využívání efektivních vyučovacích metod (16 výukových hodin)
9. Akreditace Č.j.:MSMT-13697/2017-1-714
- Motivující formy výuky vedoucí k rozvoji čtenářské gramotnosti a k podpoře zájmu žáku o čtení (32 výukových hodin)